آخرین بروزرسانی سایت : ۳۱ / اردیبهشت / ۰۳ | ۶:۱۸ بعد از ظهر

کتاب خاطرات ایثارگران برق منتشر شد

جمشیدی- برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از انتشار خاطرات ایثار‌گران و رزمندگان این شرکت در قالب 5 جلد کتابچه با عنوان حدیت ایثار خبر داد.
‌همدان نگار؛ شیرزاد جمشیدی در نشست صمیمی با فرزندان شهدا و خادمین نماز این شرکت گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان 5 شهید و 163 ایثارگر دارد از اجرای دقیق دستورالعمل‌ها و ضوابط مرتبط با این عزیزان در این دستگاه خدماتی خبر داد.
وی از دیگر برنامه‌های فرهنگی انجام شده در این حوزه را تکریم و سرکشی از خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای سلامت و دلجویی از خانواده آنان به صورت مستمر به عنوان اولویت نام برد و افزود: با مشارکت حوزه امور ایثارگران، پایگاه مقاومت بسیج و روابط عمومی و با کار جمعی و فکری اقدامات خوب و شایسته‌ای انجام شده که کسب رتبه‌های برتر استانی و کشوری در حوزه‌های مختلف فرهنگی، نماز، بسیج، حراست و غیره موید آن است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به غرس نهال به نیابت از شهدا در محوطه شرکت گفت: همچنین کارکنان شرکت نیز کمک‌ها مادی و معنوی به آسیب‌دید‌گان از زلزله سی سخت داشتند که در قالب یک کامیون برای این عزیزان ارسال شد.
رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان نیز با تبریک ایام و تقدیر از زحمات شرکت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید «سلیمانی» و شهدای منتسب به شرکت برق اظهار داشت: ما هر چه داریم از نام و یاد شهدا و از رسم شهدا است.
حجت‌الاسلام سید مرتضی حسنی‌حلم افزود: اگر عزت و آرامشی داریم و جامعه ما از امنیت مناسبی برخوردار است و رشدی را مشاهده می‌کنیم همه از آن شهدا است، شهدایی که با تمسک به اهداف بعثت پیامبر(ص) و سید الشهدا(ع) جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.
وی افزود: بر ما فرض است که نام و یاد شهدا و رسم شهدا را که پیام‌آور مسئولیت‌پذیری، وحدت و اخلاص در جامعه است، گرامی و زنده بداریم و قدردان آنان باشیم.
رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان با بیان اینکه رسم شهدا توجه به نماز بود، تصریح کرد: نماز می‌تواند جامعه ما را از اختلالات روحی و روانی در امان بدارد بنابراین باید نمازی شویم و اخلاق و رفتار و کردار و ارتباط ما با دیگران و بیان ما همه نمازی شود.
وی ابراز داشت: بهترین راه زنده نگه داشتن یاد شهدا این است که از خداوند و شهدا استمداد بطلبیم که پای خود را در جای پای آنان بگذاریم.
در این مراسم از فرزندان شهدا و جانبازان، امام جماعت و مدیر نمونه و خادمان و فعالان نماز شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تجلیل شد.
همدان‌نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری