آخرین بروزرسانی سایت : ۲۸ / اردیبهشت / ۰۳ | ۷:۵۹ بعد از ظهر

یک همدانی برنده جایزه ۵۰ میلیون تومانی

امروز یک همدانی جایزه ۵۰ میلیون تومانی همراه اول را با حضور محمدعلی گرزین مدیر مخابرات منطقه همدان و یوسف سعیدی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان و جمعی از مدیران مخابرات و کارکنان روابط عمومی مخابرات دریافت کرد.
همدان‌نگار؛ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان همدان در این مراسم با تبریک به این برنده خوش‌شانش که از فرهنگیان بازنشسته است، گفت: معلمان در تمام تاریخ اسوه ایثار و ازخودگذشتگی بوده و هستند.
سعیدی افزود: اکنون نه‌تنها از حجم وظایف و مسؤولیت‌های آنان در طی زمان کاسته نشده بلکه در بحران‌های مختلف مانند همه‌گیری بیماری کرونا روز‌افزون نیز شده است. چراکه این وظایف با آموزش مجازی توسط برنامه شاد به فرزندان این مرزوبوم بیشتر شده است.
مدیر مخابرات منطقه همدان نیز با تبریک این موفقیت به این برنده خوش‌اقبال و آرزوی موفقیت و سلامتی برای او گفت: جایگاه والای معلمان برای همگان شناخته‌شده است بسیار خرسندم که برنده جایزه ما یک معلم پرتلاش بازنشسته است.
محمدعلی گرزین افزود: شأن و منزلت معلمان بسیار والاتر از این هدایا است و شأن و منزلت فرهنگیان با پرداختن و رسیدگی به مشکلات معیشتی، به‌روز کردن اطلاعات علمی، بسترسازی برای ادامه تحصیل و توجه به مسکن فرهنگیان مسیر خواهد شد.
در این مراسم بازنشسته فرهنگی برنده خوش‌شانس همراه اول (داریوش زیوری شایسته) جایزه ۵۰ میلیون تومانی خود را دریافت کرد.
همدان‌نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری