آخرین بروزرسانی سایت : ۳۱ / اردیبهشت / ۰۳ | ۶:۱۸ بعد از ظهر

۱۰ میلیون تومان پاداش برای معرفی مزارع رمز ارز در همدان

همدان‌نگار، شیرزاد جمشیدی با یاد‌آوری این‌که از گزارش دهندگان این مزارع نامی برده نخواهد شد، ادامه داد: اکنون شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ۷۷۰ هزار مشترک دارد و یکی از دلایل هدر رفت انرژی برق نیز سرقت انرژی و برق‌های غیرمجاز است.
وی ادامه داد: ازجمله راهکار‌های پیشگیری از وقوع پدیده نابهنجار انشعاب‌های غیر‌مجاز برق انعقاد قرارداد با مشاوران حقوقی است که شرکت برق استان همدان برای تحقق این موضوع از توان تخصصی ۱۵ نفر در واحدهای مرتبط استفاده می‌کند.

::::::رمز ارزهای غیر مجاز سرقت انرژی::::::

جمشیدی با اشاره بر این‌که سال قبل ۲ هزار و ۶۱۱ پرونده توسط دفتر حقوقی شرکت پیگیری شد، گفت: از این تعداد پیگیری ۲ هزار و ۲۵۳ مورد مربوط به برق‌های غیر‌مجاز بود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، افزود: با افزایش دما، کاهش منابع آبی و کاهش تولید برق، مقابله با رمزارزهای غیرمجاز یکی دیگر از راهکارهای کنترل پیک‌بار در اوج گرمای فصل است. تاکنون یک هزار و ۸۱۸ دستگاه رمزارز غیرمجاز در استان کشف‌شده است همچنین ۹۷۹ انشعاب‌‌ غیر‌مجاز به مجاز تبدیل‌شده است
جمشیدی افزود: مصرف هر دستگاه رمز‌ارز غیرمجاز معادل مصرف بیش از ۲۰ دستگاه تنفس مصنوعی است؛ برای شناسایی و جمع‌آوری این دستگاه‌های غیر‌مجاز مشارکت فعال و همگانی مردم ضروری است.
همدان‌نگار//:

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری