آخرین بروزرسانی سایت : ۳۱ / اردیبهشت / ۰۳ | ۶:۱۸ بعد از ظهر

۹ دیماه ۱۴۰۰ تجدید بیعت همدانی ها با ولایت

همدان نگار: مردم همدان به مانند همه شهرهای کشور با فریادهای بلند و کوبنده مبتنی بر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در میدان مرکزی شهر یکبار دیگر عهد و پیمان خود را با ولایت تازه و تجدید کردند.
در این مراسم که با حضور پر شور و شکوه اقشار مختلف مردم همدان در میدان امام خمینی همدان و سایر شهر های استان شکل گرفت جلوه ای دیگر از مقاومت و هم عهدی همدانی ها با ولایت را به مانند خاری در چشمان معاندان و مخالفان نظام در جهان فرو بردند و به ثبت رسانه ها درآوردند.

در این مراسم قطعنامه ۹ دی روز بصیرت و بیعت با ولایت نیز در میدن مرکزی شهر همدان امام خمینی خوانده شد که در بخشی از مضمون آن آمده است همه نیروهای انقلابی و پیرو امام و رهبری بر وحدت یک پارچه تاکید دارند و با هوشیاری همیشگی ترفند و حلیه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.
سخنران مراسم نیز معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور بود که گفت: دیماه سال ۱۳۸۸ روز بزرگ تاریخی و برگ درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی است و مردم ایران با حضور و اتحاد همیشگی خود در این روز در خیابان ها و میادین کشور بیعت مجددی با آرمان های انقلاب و دفاع از نظام ثبت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی، افزود: در این روز مردم ایران فتنه و فتنه گری را محکوم و بار دیگر با حضور خود در میدان دفاع از همه دستاورد های انقلاب بر این موضوع تاکید کرده و صحه گذاشتند.
وی افزود: ضد انقلاب داخلی تصور کرد با شورش و ایجاد فتنه می تواند این مردم را از انقلاب و آرمان های آن مایوس و ناامید کند که مردم انقلابی ایران اسلامی با حضور حماسی خود در روز نهم دیماه سال ۸۸ مشت محکمی بر دهان این خام اندیشان کور تفکر زدند.
معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور ادامه داد: اکنون از جمله ترفند های دشمنان انقلاب و منافقان راه اندازی نهضت عدالت خواهی و مبارزه با اشرافی گری و بدبین کردن، تهمت زدن و ترور شخصیت مسئولان انقلابی است؛ کور خوانده اند و همه نقشه هایشان نقش بر آب شده است.
وی تاکید کرد: مردم ایران اسلامی هر وقت به احساس برسند که نظام و انقلاب در خطر است جان برکفانه در صحنه حضور داشته و آن را به شکل های مختلف با پاسداری از میراث بنیانگذار انقلاب ولایت و رهبری اثبات کردند.
وی گفت: اکنون نسل جدید کشور در جستجوی یک الگو است و چه الگوئی مناسب تر از شهید حاج قاسم سلیمانی که مکتبی انسان‌ساز داشت.

همدان نگار://

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا متن دیدگاه خود را وارد کنید
ویدئو خبری